Friday, 3 April 2015

PREMIUM BEAUTIFUL BANTING : MIN KAFFE KEMPISKAN PERUT DENGAN GARLIC TABLET ???



Ini adalah teknik 2 in 1 yang menjimatkan, PETUA untuk mendapatkan perut yang tidak buncit. Hanya dengan khasiat tablet dari Bawang Putih dan Kopi Mineral sahaja.




+



Tajuk tak boleh lawan tu.. Hehe
Minum kopi apa boleh kurusssss ???

Ni baca ni..

Min Kaffe.......top sangat sekarang ni
dulu nama lama Mineral Coffee, sekarang dah re-packing new label jadi la Min Kaffe.

Sana sini order 2,3 kotak Min Kaffe untuk stok sebulan.

Apa specialnya Min Kaffe ni? Bukan sebarangan kopi tau...Hahaha

Ni kopi tanpa gula tau. Ditambah pulak dgn Garam Buluh yang banyak khasiat

Dengan aroma yang memang umpppppphhh! rasa creamy, lemak2 gitu..juz nice dan pendek kata memang sedap lah!

Jangan risau ya, walau ada garam buluh, kopi ni tak masin okayyyy..hikhikhik

Min Kaffe ni boleh bantu atasi masalah penghadaman, senggugut, gastrik.

Antara kelebihan lain Min Kaffe ni....
memberi tenaga dan kecergasan sepanjang hari
menghilangkan rasa keletihan badan dan sengal sendi
mengurangkan masalah sebu ulu hati akibat masalah gastrik
membantu mengurangkan masalah sakit kepala akibat migrain


membantu mengurangkan sakit senggugut
membantu melegakan masalah kulit seperti jerawat badan dan ekzema 


mengurangkan alahan seperti resdung dan alahan kulit
membantu mengurangkan masalah sukar tidur
membantu anda tidur lena diwaktu malam
mengurangkan masalah buasir dan sembelit


khasiat garam buluh untuk membantu merawat penyakit kencing manis, sakit jantung, darah tinggi dsb Mineral Coffee ni dibuat dari biji kopi jenis Robusta. Biji kopi ni mempunyai aroma yang lebih harum dan rasa yang lebih pekat.

Biji Kopi Robusta ni juga ada Cholorogenic Acid yang bersifat sebagai Anti-Obesiti dan Halang Serapan Gula Dalam Darah. Sebab tu Nurul kata minum kopi mineral ni boleh kurus, tetapi hanya kopi mineral sahaja la.

Banyak testimoni yang kata minum kopi mineral buat rasa kenyang lebih lama, kurang rasa nak makan.

haaaa..best tak? best tak? gila la tak best. Heeeeee..

Berapa Harga Kopi Best ni??? Hadoooooiii.. Murah tak hingat tau, hanya

RM 40 + postage
untuk 20 paket (sekotak)

Minat tak? minat tak? Gila tak minat.. Heeeee



*    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *



TESTIMONI 1

www.nurulsuadi.blogspot.com



TESTIMONI 2




*    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *




Nurul memang suka sangat dengan garlic tablet ni. Umpama makan bawang putih tetapi tidak rasa seperti sedang makan bawang putih. Namun tetap dapat khasiat dari bawang putih. Senang kan?

Sejak makan "Garlic Tablet" ni, senang nak ke tandas.Angin dalam badan pun dah makin kurang.

Ramai dah tau kelebihan "Garlic Tablet" ni. Nurul kongsikan sedikit.


1) Mengurangkan risiko strok
garlic akan merangsang penghasilan nitrik asid pada dinding saluran darah.Ini akan membantu saluran darah untuk mengembang dan seterusnya mengawal tekanan darah dengan baik bagi mengelakkan risiko darah tinggi dan strok.

2) Mengurangkan risiko kanser

garlic kaya dengan bahan antioksidan seperti selenium yang membantu mengurangkan radikal bebas di dalam darah.Ini akan mengurangkan risiko mendapat kanser

3) Anti bakteria dan antivirus

Sejenis bahan alicin yang terkandung di dalam bawang putih ini bertindak sebagai antivirus dan antibakteria dalam memusnahkan beberapa mikrob.Jadi, ianya amat baik untuk jangkitan perut,influenza dan sebagainya.

4) Antiinflamasi
Kajian juga menunjukkan garlic mempunyai bahan antiinflamasi yang dapat membantu mengurangkan penyakit asma, mengurangkan inflamasi arthritis pada sendi seperti rheumatoid atau pun osteoarthritis.

5) Mengandungi banyak iodin
Kandungan Iodin yang tinggi di dalam bawang putih amat baik untuk pesakit yang menghidap hypertiroid.

6) Membantu sistem pencernaan
Garlic akan merembeskan gastric acid pada lapisan perut yang akan membantu proses pencernaan di dalam saluran makanan.

7) Meningkatkan sistem imunisasi
Terdapat kajian yang mendapati bahawa pengambilan bawang putih sebanyak 2 hingga 3 biji sehari selama 3 minggu akan meningkatkan aktiviti sel darah putih untuk melawan jangkitan dan tumor

8) Mengurangkan kolesterol dalam tubuh
Kandungan Di-sulphide di dalam bawang putih membantu menurunkan nilai kolesterol di dalam saluran darah dan seterusnya mengurangkan risiko penyakit jantung.



Tapi kalau rasa tak tahan dengan bau dan rasa semulajadinya,apa kata cuba "Garlic Tablet" ni.
Harga pun murah dan berpatutan.

RM 45 + postage / 80 tablets



*    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *

#  Perhatian : Untuk pakej SET  KEMPIS PERUT anda akan dikenakan caj pos hanya sekali sahaja :)


www.nurulsuadi.blogspot.com
www.nurulsuadi.blogspot.com


www.nurulsuadi.blogspot.com

www.nurulsuadi.blogspot.com


*    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *


018-241 4538

www.nurulsuadi.blogspot.com






 *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   * 


EJEN SEKITAR KAWASAN
SHAH ALAM - KLANG - BANTING 


BANTING

MIZA
017-662 9134

AYDA
011-2908 1655

YUSNAH
019-347 2575


BANTING - KLANG

NURUL
018-241 4538


SHAH ALAM - BANTING

RAMDHAN
010-551 7912


SPA KECANTIKAN - BANTING
(DROPSHIP)

ELLA
017-234 4372


SAKINAH
017-613 8646

No comments:

Post a comment