Saturday 1 November 2014

TUNJUK AJAR KU SIFU !!

SESI 'ONE O ONE PERSONAL' 
BERSAMA MENTOR



Alhamdulillah.... dapat juga jumpa mentor. U know what, without mentor we are nothing and we are zero. Semangat my mentor yang tak jemu beri tunjuk ajar sedikit sebanyak memberi kesan yang positif pada diri Nurul.






Untuk menjadi usahawan berjaya perlu rendahkan hati kita untuk bertanya pada senior-senior yang dah ter-bukti berjaya, mereka adalah idola. Tanpa tunjuk ajar dari mentor ini, mungkin saya tidak kekal lama dalam perniagaan ini. Ini adalah perniagaan yang sangat menguntungkan, uols boleh belajar dengan  Team Top Leaders Circle  ni segala selok-belok perniagaan yang di ajar dari A to Z dengan percuma !!



TLC Banting at Jusco, Bukit Tinggi - Klang





TLC Banting at Banting Town




Kalau diberi ilmu percuma pun tak boleh nak sambut, alangkah ruginya. Kami membuka peluang untuk Suri Rumah, Pelajar yang sedang mencari kerja, atau anda yang mencari Extra Income untuk sama-sama menjalankan perniagaan ini. Berbagai produk yang kami ada...ke semua produk-produk sudah pun terkenal di seluruh negara. Antara produk kami anda boleh lihat di Blog Nurul ini satu persatu dan setiap produk mempunyai fungsi-fungsi tersendiri, amat berbaloi untuk kesihatan kita bersama.






Cara yang sangat mudah...untuk daftar ejen sila 
Taip

"EJEN PB"

hantar ke

018.241.4538

pendaftaran hanya RM50 sahaja !!!

di utamakan untuk sekitar kawasan
Banting - Klang - Shah alam


 *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   * 




EJEN SEKITAR KAWASAN

SHAH ALAM - KLANG - BANTING

BANTING


MIZA
017-662 9134

AYDA
011-2908 1655

YUSNAH
019-347 2575



BANTING - KLANG

NURUL
018-241 4538



SHAH ALAM - BANTING

RAMDHAN
017-687 5114







NURUL SUADI







No comments:

Post a Comment