Sunday 17 May 2015

SABUN HIJAU SEBAGAI "SOLID INCOME" BAGAIMANA CARANYA ?



Caranya amatlah mudah...kita sedia maklum semua orang guna sabun untuk mandi. Ada ke orang yang mandi tidak memerlukan sabun mandi ye ?? sudah tentulah tiada kan...kecuali la orang tu memang serba-serbi tiada kemampuan itu dah masuk kes lain. :)


Di sini adalah senarai ejen-ejen Nurul yang dah pun menjadi Ejen TEGAR Sabun Hijau










EJEN SEKITAR KAWASAN 
SHAH ALAM - KLANG - BANTING


BANTING

MIZA
017-662 9134

AYDA
011-2908 1655

YUSNAH
019-347 2575



BANTING - KLANG

NURUL
018-241 4538



SHAH ALAM - BANTING

RAMDHAN
017-687 5114



SERI KEMBANGAN

NONY
012-205 6162



SPA KECANTIKAN - BANTING
(DROPSHIP)

ELLA
017-234 4372




Daftar segera dengan Sms/whatsapp
018.241.4538 (Nurul)



Berbagai-bagai cara berniaga zaman sekarang ni, selain daripada jualan melalui kedai-kedai runcit..zaman sekarang ni kita dah begitu terdedah dengan alam cyber...kita ada macam-macam link-link laman sosial seperti Twitter, Facebook, Wechat, Whatsapp, Blogger, Instagram dll tak larat nak explain sebab terlalu banyak sangat kan.

Haaa....dari semua laman-laman sosial ini la kami menjalankan aktiviti perniagaan kami. Selain itu ada juga mendapat tempat seperti di SPA-SPA kecantikkan untuk produk Sabun Hijau ini. Mereka berani menjual kerana Sabun ini dah terbukti keberkesanannya dengan ramai pengguna. Jadi apabila orang diluar sana sebut sahaja Sabun Hijau, Sabun Ketiak, Sabun Beauty Bar kebanyakkan dah tau bagaimanakah rupa bentuk sabun ini. Memang tersangatlah terkenal sabun ini dah macam artis dah. Sampai ke Brunei pun dah ada ramai pengguna sabun ni. Mereka sanggup membayar berapa pun harga poslaju untuk membeli Sabun Hijau ini.



www.nurulsuadi.blogspot.com


Inilah dia rupa Sabun Hijau tu, dah banyak kali Nurul ulang di setiap ruang blog Nurul ni....sesiapa yang rajin follow dia tentu tahu..hahahahaha.

Bagi uols yang masih nak tahu apa yang special sangat sabun Hijau ni, orang asyik sebut suruh cuba lah sabun ni, sabun ni memang bagus, eh u cubalah sabun ni untuk anak u yang ellergy tu sabun ni bagus, u ada jerawat u cuba la sabun ni ia memang bagus...jadi silakan lah mencuba sabun ini sedikit sebanyak dapat juga membantu uols yang mempunyai masalah kulit seperti :













Untuk info lanjut klik
www.nurulsuadi.blogspot.com

No comments:

Post a Comment