Sunday 3 January 2016

HARUMAN LUQMAN TESTIMONI TERBARU


DARIPADA PENGUNA-PENGGUNA 
HARUMAN LUQMAN


Warisan Perubatan Sufi 

Kombinasi Penawar daripada Al-Quran dan
Perubatan Tradisional Melayu

www.nurulsuadi.blogspot.com



( TESTIMONI 1 )
Kenyataan dari seorang pengguna :-
Nama saya Noor,saya menjalankan perniagaan pusat kecantikan,masalahnya wajah saya ada jeragat dan jerawat yang cukup teruk,disebabkan itu saya menjadi kurang berkeyakinan.Perniagaan saya juga merosot.Ada sahabat baik saya mengesyorkan minyak wangi Haruman Luqman Mekar Seroja. Katanya mungkin kedai ada masalah terkena buatan orang. Saya cuba praktiskan apa yang kawan saya ajarkan, iaitu dengan campurkan sedikit minyak wangi dalam botol spray kemudian sembur sekeliling kedai. Alhamdulillah pelanggan semakin ramai hadir di kedai saya. Kebiasaannya, apabila membuka roll on putih pada botol minyak wangi saya akan sapukan lebihan yang ada ditangan kemuka dan sapu pada jerawat dan jeragat. Saya amat terkejut kerana jerawat dan jeragat mulai surut dan hilang.Ajaib dan sangat sangat ajaib. Terima kasih pada pengasas haruman luqman yang menghasilkan produk yang amat bagus,memang kena dengan tag line haruman luqman bukan sekadar wangian biasa.


( TESTIMONI 2 )
Ada sebuah pusat rawatan pemulihan penagihan dadah telah menggunakan wangian Bunga Qasidah dalam rawatan untuk mengatasi ketagihan dadah.Caranya,setiap pagi pusat tersebut akan menyediakan air mandian yang dicampur dengan Wangian Bunga Qasidah,seorang warden akan bertanggungjawab menjirus air tersebut kepada bekas2 penagih tadi.Saya difahamkan kesan ketagihan dadah dapat dipulihkan dengan lebih cepat serta pesakit lebih dapat menumpukan perhatian dalam setiap sesi rawatan yang dijalankan.


( TESTIMONI 3 )
Pn Sharifah dari kedah mengalami masalah resdong.Beliau telah mengunakan Wangian Bunga Qasidah disapu dihidung untuk menghilangkan kegatalan akibat resdong,insyallah mujarab.


( TESTIMONI 4 )
Seorang pengguna telah menggunakan Wangian Bunga Qasidah,beliau menghidapi penyakit kencing manis dan darah tinggi kronik.keadaan badan beliau sangat lemah dan tidak bermaya.Setelah beberapa minggu menggunakan Bunga Qasidah(LQ),tubuh badan menjadi semakin segar dan lebih berisi.Beliau menggunakan Bunga Qasidah setiap hari sebagai minyak wangi harian dan dicampur sedikit dalam air mandian.










( TESTIMONI 5 )
Cik Maria merupakan pengurus disebuah retoran makanan segera di Subang Jaya(SHUSI KING).Pekerjaan beliau memerlukan berdiri dan berjalan selama 8-12jam membuatkan tapak kakinya selalu tersa sakit.Rawatan moden dan tradisional sudah diusahakan namun sakitnya masih lagi terasa sehingga kadangkala terpaksa berjenket..alhamdulillah sejak diperkenalkan dengan Wangian Mekar Selasih oleh ibu beliau,sakit ditapak kaki sudah pulih sepenuhnya.Caranya ,sapu wangian mekar selasih pada tempat yang sakit setiap malam sebelum tidur.





( TESTIMONI 6 )
Testimoni penggunaan Mekar Baiduri. Ramai sangsi bagaimana minyak wangi boleh mengawal berat badan. Haruman Mekar Baiduri dapat mengurangkan rasa lapar kerana adunan wangian ini amat istimewa,sekaligus dapat mengurangkan nafsu makan dan dapat mengatasi masalah penghadaman seperti sembelit dan lain lain.
Cara penggunaan: sapu dipergelangan tangan(nadi) seberapa kerap yang boleh,jangan risau kalau habis...haruman luqman hanya rm6 sebotol.Bukan sekadar wangian biasa.



Boleh di bawa bersolat,
Boleh digunakan untuk semua peringat umur dan jantina,
Berikhtiar dan bertawakkallah kepada Allah SWT.
In Sha Allah..




facebook
Nurul Suadi


instagram : nurulhidayahsuadi
email : puteri161179@gmail.com
website : www.nurulsuadi.blogspot.com




PENGEDAR

En. Ramdhan
(Banting, Selangor)
017-687 5114

Pn. Marinawaty
(Bintulu, Sarawak)
014-591 6807

En. Dolhan
(Bintulu, Sarawak)
013-843 2258

Nur Hashima
(Daro, Sarawak)
011-3172 0515


EJEN-EJEN 


  Cik Nazzirah
(Batu Arang, Rawang)
019-288 8807

Pn. Suriaba
(Tawau, Sabah)
019-537 4513
011-3691 8891 

Pn. Salimah
(Telok Panglima Garang, Banting)
012-690 1802

Promosi Terbuka untuk yang ingin berniaga
sebagai Pengedar ataupun Ejen

1 Karton = 20 Botol (10ml)
Modal = RM270

[atau]

Minima 5 Kotak = 12 Botol / kotak (3ml)
Modal = RM280

[atau]

50 Kotak = 600 Botol / kotak (3ml)
Modal = RM2,150

[atau]

Sms/whatsapp
018.241.4538 (Nurul)
untuk info lanjut.

No comments:

Post a Comment