Sunday 15 February 2015

WAIST NIPPER UNTUK SI JEJAKA ??


www.nurulsuadi.blogspot.com


Selalu sangat Nurul tulis dalam blog ni, Premium Beautiful untuk kaum wanita je kan? So not true sebenarnya. Premium Beautiful juga sangat-sangat sesuai untuk kaum lelaki. Yes, you've heard me, men out there. Kaum lelaki juga boleh pakai Premium Beautiful, cume of course, not 1 complete set la yer...kalau pakai 1 set dah lain macam nanti jadinya.

Buncit??  Yes, masalah buncit memang sangat normal di kalangan lelaki, especially yang sudah berkahwin. Kadang-kadang badan kurus ja, tapi, buncit. Memang tak boleh dielakkan. Senang ja nak atasi masalah buncit nie. Exercise. Yes. Tapi, bukan semua orang nak buat kan? Kebanyakannya malas. No Time & macam-macam alasan.


Tapi, tahu tak, berpunca dengan buncit ni, boleh lead to banyak lagi penyakit yang lain?

"Memiliki perut yang buncit bukan sekadar menjejaskan personaliti seseorang, apa yang lebih membimbangkan adalah masalah kesihatan yang bakal mengundang. Sepertimana yang diketahui, masalah perut buncit sering melanda kaum lelaki berbanding wanita. Ia sering dikaitkan dengan lemak dan mereka yang mempunyai lemak yang banyak terkumpul di perut berisiko berhadapan dengan sindrom metabolik berbanding dengan mereka yang mempunyai lemak yang banyak disekitar pinggul dan paha. Ini boleh menyebabkan penyakit koronari arteri. Sindrom metabolik yang pembentukkannya banyak dipengaruhi cara hidup dikaitkan dengan tahap kolestrol yang tinggi, diabetis awal dan hypertension. Sindrom ini pada hakikatnya bukanlah satu penyakit tetapi ia adalah rangkai ketidaktentuan metabolisme badan termasuk darah tinggi, kadar insulin yang tinggi, terlebih berat badan dan tahap kolestrol yang luar biasa yang seterusnya menyebabkan anda berisiko untuk terdedah kepada diabetis, sakit jantung dan strok. Setiap satu darinya memiliki faktor risiko untuk penyakit lain dan menyebabkan pesakit berhadapan dengan masalah penyakit yang mengancam sepanjang usia."


www.nurulsuadi.blogspot.com

So, how to deal with perut buncit nie sebenarnyer? Kalau sesiapa yang rajin dan banyak duit, boleh sign up masuk gym. But, now, Nurul nak memperkenalkan cara yang mudah dan sangat cost effective, iaitu WAIST NIPPER.

Haaa, jangan tak tahu, lelaki pun boleh pakai Waist Nipper ni. Bukan untuk kaum wanita ja tau. Dengan pemakaian Waist Nipper ni, perut buncit uols akan jadi rata dan ia bertindak sebagai
'fat burner' yang membantu untuk meningkatkan metabolisma badan. Dengan itu ia akan menambah pembakaran kalori di badan uols lelaki sekalian...:)


www.nurulsuadi.blogspot.com

Kebaikan Premium Beautiful (Waist Nipper) ni pada lelaki??
  • * 1st effect - Perut buncit transforms to Perut kempis.
  • * 2nd effect - Slouch/Bongkok jadi TEGAP.
  • * 3rd effect - Tidur nyenyak/lena.
  • * 4th effect - Buang angin/air/toksin.
  • * 5th effect - Kulit jadi sihat/lembut.
 
 
 
 
 
EJEN SEKITAR KAWASAN 

SHAH ALAM - KLANG - BANTING




BANTING

MIZA
017-662 9134


AYDA
011-2908 1655


YUSNAH
019-347 2575


BANTING - KLANG

NURUL
018-241 4538


SHAH ALAM - BANTING

RAMDHAN
018-239 2230 /

017-687 5114


SPA KECANTIKAN - BANTING
(DROPSHIP)

ELLA
017-234 4372


SAKINAH
017-613 8646 



Daftar segera !!


http://nurulsuadi.wasap.my
 
 


    No comments:

    Post a Comment